Tuesday, August 11, 2009

suatu ketika di K.L...

haa...ni kisah aku baru menjejakkan kaki ke tanah seberang ni (peninsula m'sia)..baru je sampai sini aku dah berpaluang untuk menjelajah k.L..bukan kebun lada tau...it's Kuala Lumpur..hehe..


this is the picture of me with my friends while we are waiting for KTM at batu 3...we wait about 10 minutes..it's scary you know..ni kali pertama aku lihat landasan kereta api..aku jadi gerum..huhu..horror...ngeee...

bayangkan la bagaimana keadaan orang yang kena gilis dengan kereta api...huhu...menggerunkan....

haaa...ni kitorang baru je dah lepas dari kL Central..hehe..excited giler yooo...aku bagaikan ayam salah masuk reban bila sampai kat kL Central..dari situ kitorang guna komuter nak ke Berjaya Times Square..yang menggelikan,bila aku berjalan memandang semua bangunan yang tinggi tu,tetibe je aku terlanggar tiang..haha..malunyeeeee...sungguh dasyat..hehe..nasib baik aku tak jatuh begedup macam nangka bucuk..haha..

well..those are our activities while at BTS..huhu..so the sakai and excited...so ashamed of ourself..but we'd enjoyed the time together..hehe..

akak & adik membeli belah..pilih baju..
easther : chepoll...mane 1 yg ok ni..??yg hitam or purple..??
chepol : ala kak ster,rembat je due-due..habis citer..tak payah bingung nak pilih..

ni pun satu..sorang nak beli,tetibe je semua beli..haha..uncle kedai tu pun tersengih tengok gelagat kami..siap uncle tu yang sarungkan cincin ni ke jari kami semua...hehe..sorry uncle for interupt your business..tapi kami beli cincin ni tau..hehe..




ni pulak antara gelagat kami sementara menunggu cukup jam masuk panggung tengok wayang..kitorang tengok citer "The Public Anemy"..
easther : aku nak tengok Harry Potter & The Half Blood Prince..
ruby : ish..tengok Skrip 7707 la...
chepol : tak nak la..kite nengok citer The Truth..besshhh tau..
satu citer yang kitorang nak tengok pun kitorang tak dapat tengok..haha..finally,tengok citer yang kitorang tak minat..tapi enjoy gak..


haa....ni lagi satu peristiwa yang meng'ashamed'kan..haha..kitorang tersesat..tak tau tingkat wayang kat mane..alamak..kecoh satu lif sebab kitorang..memang moment yang giler la time ni..haha..

dah penat menjelajah,kitorang pun minta diri dulu...tapi kitorang belom habis round semua port dalam BTS tu tau..besar sangat la..tak dapat nak habis dalam satu hari..huhu..bergambar sakan before balik..kenangan la katakan...harith : oit..dah la tu..aku dah lapar ni..jom aa gi makan..
ruby : jap..nak posing maut puas-puas kat sini..
chepol : emm..sukati korang ler..
adi : letih la..aku sandar kat ko la harith..huhu..



ni la ragam kitorang bila dah sampai kat komuter terakhir...masing-masing dah penat..tapi masih bertenaga nak posing lagi..ish..ish..ish..ni la ragam anak-anak muda sekarang..


dah desperate sangat,kitorang landing kat port mamak ni..we try their roti canai..hehe..sebenarnya masing-masing dah takda duit,sebab tu la makan roti canai je..haha..kat sini satu lagi moment yang memalukan..
chepol : abang,minta diskaun boleh tak...???saye ni student la bang..takde duit..boleh la bang ek..
easther,ruby,adi,amer,harith,josh : oi!!ko tinggal la..cuci pinggan kat sini kalau takde duit..
nuh : lebih baik kite blah dulu..
chepol : yea..yea..aku dapat diskaun tau..uncle tu bagi..(dengan gedik's version)
hampeehh...tu la ragam kitorang..hehe..lepas tu kitorang balik ke kL Central and go home..bukan setakat tu je..dalam KTM pun kitorang buat hal..haha..
THE END

No comments:

Post a Comment