Wednesday, August 12, 2009

A Moment..

tentu korang pernah merasa bagaimana rasanya bila pertama kali menjejakkan kaki di tempat yang belum pernah anda kunjungi..bagi aku,it's a wonderfull moment that i'll never forget & a moment that i'll take as an experince..well..this is a moment that i'll share with you..



i spent a few minutes at Pantai Punang,Lawas,Sarawak to experince the sunset..i can't wait for the moment..



while i'm waiting for the sunset,aku ambik peluang la posing puas-puas dulu..hehe..


aku main-main dengan air pantai yang berombak kecik je..tak besar..teringin rasanya nak terjun je ke dalam air tu,menikmati ombak-ombak kecil..hehe..








haaa....kini hampir tiba masanya yang dinanti-nantikan..hehe..nampaknya apa yang kat belakang aku tu..??cun jugak cousin aku ni jadi photographer ek..hehe..wyen,after this you change your profession..hehe..
sambil tu,aku teruskan jugak perjuangan aku untuk berposing sakan..hehe..











well...and finally..this is the moment that i'd been waiting..hehe..beautiful sunset at Pantai Punang,Lawas,Sarawak..


"for a moment like this,some people search for a life time..for a moment like this,some people search forever.."hehe..even aku hanya sekejap je kat Lawas,but i grabbed all the opportunities yang ada depan mata..i also went to sipitang all the way to Sabah..hehe..adventure rite..
wish i can come again next time..Goodbye Lawas..Goodbye Sabah..

No comments:

Post a Comment