Friday, November 16, 2012

Mary Kay For Men




 RM65 MKMen Face Bar (113g) –  Membersihkan dan melicinkan kulit semasa ia memulakan proses mengurangkan tanda-tanda penuaan yang ketara. Kulit menjadi licin dan kelihatan sihat. Sesuai untuk kulit kering hingga yang berminyak.

RM65 MKMen Facial Toner (117ml) – Memberikan pelbagai faedah dalam formula bebas alcohol yang lembut terhadap kulit. Toner sederhana dan tak mengering ini melengkapkan proses pembersihan dengan menanggalkan kekotoran mikro tanpa meninggalkan sebarang sisa. Formula yang cukup lembut ini boleh digunakan setiap hari dan ianya termasuk menambahbaikan tekstur kulit, mengurangkan penampilan pori dan menyediakan kulit untuk langkah pelembapan. Diformulasikan untuk keperluan khusus kulit lelaki. Direka untuk melengkapi rangkaian produk kini MKMen dan member peningkatan kepada proses keseluruhan membersih dan mencukur.

RM100 MKMen Moisturizer Sunscreen SPF25 (88ml) – Losyen yang mudah menyerap, memberikan perlindungan UVA / UVB untuk membantu melindungi kulit daripada sinaran berbahaya yang boleh mengakibatkan penuaan pramatang kulit. Menghidrat dan menjadikan kulit lembap tetapi tidak berminyak dan memberikan kulit 25 kali perlindungan daripada sinar matahari selama 80 minit dalam air. Disyorkan oleh Yayasan Kanser Kulit (Skin Cancer Foundation) sebagai pelindung UV yang selamat dan berkesan. Harus digunakan akhir sekali selepas mencuci muka dan bercukur. Sesuai untuk kulit kering hingga yang berminyak.

RM70 MKMen Body Spray (113g)
RM65 MKMen Facial Cleanser (95g)

No comments:

Post a Comment