Friday, November 16, 2012

Botanical Effects Skin Care



1.       Botanical Effects Formula 1 (for Dry Skin) - Melegakan ketidakselesaan kulit kering, memberikan kelembapan dan keseimbangan.

2.       Botanical Effects Formula 2 (for Normal Skin) - Membantu melindungi daripada tekanan persekitaran, memberikan sumber mineral penting untuk kulit sihat.

3.       Botanical Effects Formula 3 (for Oily Skin) - Membantu mengurangkan bakteria yang mungkin mengakibatkan pori tersumbat, mengelupas dan menyingkirkan kulit mati serta pori tersumbat supaya mengurangkan permukaan berminyak.

RM68 Botanical Effects 3-in-1 Cleanser (113g) - Membersih, mengelupas dan menyegar dalam 1 langkah yang berkesan. Membantu mengekalkan keseimbangan kulit. Meninggalkan kulit berasa licin, terhidrat dan sihat. Kulit tampak segar dan berasa lembut.

RM80 Botanical Effects Hydrate (88 ml) - Menyerap pantas dan mengimbang kulit. Kaya dengan kelembapan. Meninggalkan kulit berasa tenang. Membantu mengekalkan tahap kelembapan kulit. Kulit berasa lembut dan anjal.

RM68  Botanical Effects Freshener (147ml) - Formula tidak-mengeringkan menyingkirkan kekotoran berlebihan dari kulit dengan lembut. Mengekalkan keseimbangan semulajadi kulit. Kulit tampak berseri dan sihat. Membantu menenangkan dan melegakan kulit. Kulit berasa lembut dan licin, tersedia untuk langkah pelembapan.

RM80 Botanical Effects Mask (113g) - Menanggalkan kotoran dengan dengan lembut kerana ia mencergaskan kulit, mudah ditanggalkan dengan air. Mengelupas dengan lembut kerana ia menambahbaikan tekstur kulit. Menambahkan penghidratan. Kulit tampak licin dan berasa diperbaharui.

No comments:

Post a Comment